Market Research di Samarinda, Kalimantan Timur

1-5 dari 5 pekerjaan

Urutkan
Jabatan
Lokasi
Jarak
Jenis kontrak
  • Pekarja lepas
  • Sarjana
  • Sementara
  • Sukarela
  • Tetap
Jam kerja
  • Paruh Waktu
  • Purna Waktu
Pengalaman
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Gaji
-
Tanggal publikasi
  • Kemarin  0
  • Minggu ini  5
  • B2B Sales Executive

    Samarinda, Kalimantan Timur  +3 lokasi

    ...by targeting corporate clients, travel agencies, tour operators, and other relevant industries. Develop a pipeline of potential clients through market...
    4 hari yang lalu dalam Jobleads

    Laporkan
  • General Manager

    Samarinda, Kalimantan Timur

    ...Oversee the financial aspects of property projects, including budget planning, financial reporting, and cost control to ensure profitability. Market...
    3 hari yang lalu dalam Jobleads

    Laporkan
  • Business Development Samarinda

    Runchise Samarinda, Kalimantan Timur

    The Business Development Associate will be responsible for day-to-day tasks such as researching market trends and customer preferences, lead generation, and...
    4 hari yang lalu dalam Whatjobs

    Laporkan
  • Business Development Staff

    Teknologi Kuliner Kekinian Samarinda, Kalimantan Timur  +1 Lokasi

    ...research to identify customer preferences and competitor analysisCustomer Service: experience in providing exceptional customer service to clients and...
    6 hari yang lalu dalam Whatjobs

    Laporkan
  • B2B Sales Executive

    RedDoorz Samarinda, Kalimantan Timur  +2 lokasi

    ...by targeting corporate clients, travel agencies, tour operators, and other relevant industries. Develop a pipeline of potential clients through market...
    4 hari yang lalu dalam Whatjobs

    Laporkan
X

Dapatkan pemberitahuan jika kami memiliki iklan baru untuk market research samarinda

x
Dapatkan iklan pekerjaan terbaru lewat email

Beritahukan iklan baru

Kami menggunakan kuki untuk mempersonalisasi pengalaman Anda. Jika Anda tak keberatan, silakan melanjutkan penelusuran. Lebih lanjut