Service Desk di Jakarta Selatan, Dki Jakarta
1-6 dari 6 pekerjaan
- Database Developer 6
- Developer 34
- Front End Developer 6
- IOS Developer 4
- Programmer 5
- Python 14
- Python Developer 2
- Sap 34
- Service Desk
- Teknik Mobile 3
- Web Developer 10
- Jakarta Barat 1
- Jakarta Pusat 1
- Jakarta Selatan
- Jakarta Timur 3
- Jakarta Utara 1
- binajasa sumber sarana 1
- swapro international 1
- Pekarja lepas
- Sarjana
- Sementara
- Sukarela
- Tetap
- Paruh Waktu
- Purna Waktu 3
- Kemarin 0
- Minggu ini 3
-
Service Desk
binajasa sumber sarana Ragunan, Jakarta Selatan, Dki Jakarta
...NOC System. Update TT status according to the check results. Confirm to the customer if necessary regarding connection service information. End of work report
30+ hari yang lalu dalam careerbuilder.co.idLaporkan -
Technical Support Specialist
Jakarta Intercultural School Jakarta Selatan, Dki Jakarta
...service-oriented and data-driven culture within the IT Department, ensuring high standards of customer satisfaction. Ongoing Professional GrowthReflect upon...
3 hari yang lalu dalam WhatjobsLaporkan -
Assistant Director of Rooms - The St. Regis Jakarta25116-
The Laguna Resort & Spa Nusa Dua Bali ( St. Regis Resort ) Jakarta Selatan, Dki Jakarta
...customers on a regular basis to obtain feedback on quality of product, service levels and overall satisfaction. Creates an atmosphere in all Rooms and Food and
5 hari yang lalu dalam WhatjobsLaporkan -
Security & IT Ops Manager
baru Lunaria Annua Teknologi (KoinWorks) Jakarta Selatan, Dki Jakarta
...the planning, implementation, and maintenance of IT infrastructure including servers, networks, cloud services, and endpoint systems. Oversee IT service...
1 hari yang lalu dalam WhatjobsLaporkan -
Os- parameter operation officer
swapro international Jakarta Selatan, Dki Jakarta
...tiket yang ada pada service desk. Pria/Wanita. Berpengalaman. S1. 23. 30 Tahun. Kandidat wajib upload foto. Provinsi sesuai penempatan kerja (DKI Jakarta)
26 hari yang lalu dalam PintarnyaLaporkan -
IT Helpdesk
Tiga Daya Digital Indonesia (Eksad Technology) Jakarta Selatan, Dki Jakarta
Job Descriptions: Menerima panggilan dari User Membuat tiket dan menutup tiket Analisa masalah Membantu remote support Mengawasi SLA response time <1 jam Men
17 hari yang lalu dalam KalibrrLaporkan
Beritahukan iklan baru