Staff ticketing di dki jakarta

1-13 dari 13 pekerjaan

Urutkan
Kota
  • Jakarta Utara  6
  • Jakarta Pusat  3
  • Jakarta Barat  1
  • Jakarta Timur  1
Provinsi
  • Dki Jakarta  13
Jabatan
  • Manajer Operasional  3
  • Customer Support Staff  2
  • Teknik Jaringan  2
  • Customer Service Officer  1
  • IT Staff  1
  • It Manager  1
  • Staff HRD  1
  • Travel Agent  1
Jarak
Perusahaan
  • metrodata electronics  2
  • tridaya dimensi indonesia  1
Jenis kontrak
  • Pekarja lepas
  • Sarjana
  • Sementara
  • Sukarela
  • Tetap  1
Jam kerja
  • Paruh Waktu
  • Purna Waktu  2
Pengalaman
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Gaji
-
Tanggal publikasi
  • Kemarin  3
  • Minggu ini  11
  • Staff Ticketing and Reservation

    baru Avventura Indonesia Jakarta Utara, Dki Jakarta

    Paham dan berpengalaman dalam System ticketing (Sabre, Galileo, dll) 2. Teliti dan Bertanggung Jawab dalam pekerjaan 3. Dapat bekerjasama dengan team 4...
    1 hari yang lalu dalam Pintarnya

    Laporkan
  • Ticketing Staff Tour and Travel

    baru tridaya dimensi indonesia Jakarta Pusat, Dki Jakarta

    Pemrosesan pemesanan dan pengeluaran tiket (pesawat, kereta, transportasi), memberikan informasi detail produk dan layanan, mengelola perubahan, pembatalan, dan
    1 hari yang lalu dalam Pintarnya

    Laporkan
  • Senior Travel Consultant

    Fiwi Lestari Internasional (Avia Tour) Jakarta Utara, Dki Jakarta

    We’re looking for a Senior Travel Consultant who can craft seamless journeys, handle complex ticketing, and deliver unforgettable travel experiences. What...
    2 hari yang lalu dalam Jobleads

    Laporkan
  • IT Manager

    Fiwi Lestari Internasional (Avia Tour) Jakarta Utara, Dki Jakarta

    ...We have a pleasant, helpful, well-educated and professionalized staff and strength relationships with airlines, hotels, and suppliers. J-18808-Ljbffr
    4 hari yang lalu dalam Jobleads

    Laporkan
  • Customer Support Engineer – Technology Company

    People Search International Jakarta Utara, Dki Jakarta

    ...when necessary. Maintain customer satisfaction through timely resolution and clear communication. Record and track incidents using the company’s ticketing...
    2 hari yang lalu dalam Jobleads

    Laporkan
  • Network Engineer

    metrodata electronics West Jakarta, Dki Jakarta

    ...the ist Communication notification to users which is validated by company via email or intranet, and closing and/or escalating the ticket to Company’s IT staff...
    15 hari yang lalu dalam Kalibrr

    Laporkan
  • Network Engineer

    metrodata electronics Jakarta Barat, Dki Jakarta

    ...the IST Communication notification to users which is validated by company via email or intranet, and closing and/or escalating the ticket to Company’s IT staff...
    2 hari yang lalu dalam Jobleads

    Laporkan
  • Head of Customer Success - Fintech Platform

    Talenta Eksekutif Asia (Matcha Talent) Jakarta Utara, Dki Jakarta

    ...Ticketing Software and strong troubleshooting ability for Quality of Service (QoS) issues. Professional Skills: Excellent prioritization, judgment, and...
    4 hari yang lalu dalam Jobleads

    Laporkan
  • Customer Experience Operation Manager

    baru Cermati Fintech Group Jakarta Pusat, Dki Jakarta

    ...fully licensed and supervised by the Otoritas Jasa Keuangan (OJK) Key Responsibilities Team Leadership: Supervise, mentor, and motivate customer support staff...
    1 hari yang lalu dalam Jobleads

    Laporkan
  • Customer Experience Operation Manager

    Cermati.com Jakarta Pusat, Dki Jakarta

    ...ticketing systems; ensure optimal use for tracking and resolving customer issues. Customer Insights: Analyze support data to identify trends, recurring...
    7 hari yang lalu dalam Jobleads

    Laporkan
  • Head of IT Infrastructure & Cybersecurity

    Pengiklan Anonim Jakarta Utara, Dki Jakarta

    ...staff to enhance their technical skills and customer service abilities. Systems and Applications: Manage the implementation, maintenance, and optimization...
    4 hari yang lalu dalam Jobleads

    Laporkan
  • Application Support Supervisor (Hybrid Working)

    Profescipta Utan Kayu, Jakarta Timur, Dki Jakarta

    ...ticketing system. Develop and enforce support processes, documentation, and knowledge base for the team. Mentor, train, and evaluate team members to enhance...
    7 hari yang lalu dalam Jobleads

    Laporkan
  • Customer Experience Operation Manager

    Cermati.com Daerah Khusus Ibukota Jakarta, Dki Jakarta

    ...supervised by the Otoritas Jasa Keuangan (OJK) Uraian Pekerjaan Key Responsibilities Team Leadership: Supervise, mentor, and motivate customer support staff...
    15 hari yang lalu dalam Jobleads

    Laporkan
X

Dapatkan pemberitahuan jika kami memiliki iklan baru untuk staff ticketing provinsi dki jakarta

x
Dapatkan iklan pekerjaan terbaru lewat email

Beritahukan iklan baru

Kami menggunakan kuki untuk mempersonalisasi pengalaman Anda. Jika Anda tak keberatan, silakan melanjutkan penelusuran. Lebih lanjut