Customer Service Manager di Jakarta Pusat, Dki Jakarta

1-5 dari 5 pekerjaan

Urutkan
Lokasi
Jarak
Perusahaan
  • allianz  1
  • eaton  1
Jenis kontrak
  • Pekarja lepas
  • Sarjana
  • Sementara
  • Sukarela
  • Tetap
Jam kerja
  • Paruh Waktu
  • Purna Waktu
Pengalaman
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Gaji
-
Tanggal publikasi
  • Kemarin  3
  • Minggu ini  4
  • Technical Project Manager

    baru Kataai Jakarta Pusat, Dki Jakarta

    ...the way humans collaborate with machines. Kata.ai’s Natural Language Processing (NLP) technology powers MultiPurpose chatbots (virtual customer service...
    1 hari yang lalu dalam Whatjobs

    Laporkan
  • Account Manager, ID

    baru Allianz Jakarta Pusat, Dki Jakarta

    Join to apply for the Account Manager, ID role at Allianz Trade in Asia PacificBased in Jakarta, you will achieve portfolio targets through nurturing of...
    16 jam 51 menit yang lalu dalam Whatjobs

    Laporkan
  • Customer Experience Operation Manager

    Cermati.com Jakarta Pusat, Dki Jakarta

    ...Otoritas Jasa Keuangan (OJK). KualifikasiBachelor’s degree in Business, Communications, or a related fieldMinimum 15 years of experience in customer service...
    7 hari yang lalu dalam Whatjobs

    Laporkan
  • Customer Experience Operation Manager

    baru Cermati Fintech Group Jakarta Pusat, Dki Jakarta

    ...customer service software. Excellent communication skills in written and spoken form. Analytical mindset with the ability to interpret service data and...
    1 hari yang lalu dalam Whatjobs

    Laporkan
  • Operation Analyst

    EATON Jakarta Pusat, Dki Jakarta

    ...Manager for local warranty claims and RMAs process. Assist in knocking off spare parts used in comprehensive maintenance from SAP. Quality Management System...
    12 hari yang lalu dalam Whatjobs

    Laporkan
X

Dapatkan pemberitahuan jika kami memiliki iklan baru untuk customer service manager jakarta pusat

x
Dapatkan iklan pekerjaan terbaru lewat email

Beritahukan iklan baru

Kami menggunakan kuki untuk mempersonalisasi pengalaman Anda. Jika Anda tak keberatan, silakan melanjutkan penelusuran. Lebih lanjut