Customer Service Manager di Jakarta Selatan, Dki Jakarta

1-5 dari 5 pekerjaan

Urutkan
Lokasi
Jarak
Jenis kontrak
  • Pekarja lepas
  • Sarjana
  • Sementara
  • Sukarela
  • Tetap
Jam kerja
  • Paruh Waktu
  • Purna Waktu
Pengalaman
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Gaji
-
Tanggal publikasi
  • Kemarin  1
  • Minggu ini  5
  • General Manager

    Taman Safari Indonesia Kebayoran Baru, Jakarta Selatan, Dki Jakarta

    General Manager will be direct report to Chief Operating Officer General Manager will oversee the seamless integration of park operations and resort...
    6 hari yang lalu dalam Whatjobs

    Laporkan
  • General Manager

    Nutrione Indonesia Jaya Jakarta Selatan, Dki Jakarta

    ...Data-Driven Management Measure marketing performance, analyze campaigns, and extract insights Manage performance marketing and key KPIs Team & Customer Service...
    6 hari yang lalu dalam Whatjobs

    Laporkan
  • Area Manager (Jabodetabek)

    baru SeIndonesia Jakarta Selatan, Dki Jakarta

    ...must. 3+ years of experience in similar role. Experience in the Food & Beverage Industry. Strong skills in Operations Management, Sales, and Customer Service...
    22 jam 40 menit yang lalu dalam Whatjobs

    Laporkan
  • Senior Account Manager

    Hubexo Asia Indonesia Jakarta Selatan, Dki Jakarta

    ...the product or service as a tailored solution, paired with excellent customer service. They should ask probing questions, listen actively, and offer
    4 hari yang lalu dalam Whatjobs

    Laporkan
  • CS & Claim Insurance Team Leader

    baru Amartha Financial Group Jakarta Selatan, Dki Jakarta

    ...to enhance accessibility, streamline processes, and create a seamless user experience. About The RoleWe're looking for a Customer Experience & Claim Manager...
    1 hari yang lalu dalam Whatjobs

    Laporkan
X

Dapatkan pemberitahuan jika kami memiliki iklan baru untuk customer service manager jakarta selatan

x
Dapatkan iklan pekerjaan terbaru lewat email

Beritahukan iklan baru

Kami menggunakan kuki untuk mempersonalisasi pengalaman Anda. Jika Anda tak keberatan, silakan melanjutkan penelusuran. Lebih lanjut