Service Desk di provinsi Dki Jakarta

1-14 dari 14 pekerjaan

Urutkan
Jarak
Perusahaan
  • bussan auto finance  1
Jenis kontrak
  • Pekarja lepas
  • Sarjana
  • Sementara
  • Sukarela
  • Tetap  2
Jam kerja
  • Paruh Waktu
  • Purna Waktu  5
Pengalaman
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Gaji
-
Tanggal publikasi
  • Kemarin  0
  • Minggu ini  8
  • Service Desk Agent

    ASYX Holdings Pte. Ltd. Daerah Khusus Ibukota Jakarta, Dki Jakarta

    As a Service Desk Agent, you will be the first point of contact for our customer. You will see that customer service is provided according to the highest...
    7 hari yang lalu dalam Whatjobs

    Laporkan
  • IT Service Desk Engineer

    Unit4 Daerah Khusus Ibukota Jakarta, Dki Jakarta

    Company DescriptionWe have a fantastic opportunity within Unit4 for a Service Desk Engineer to join at our office in Jakarta. The role is carried out in...
    2 hari yang lalu dalam Whatjobs

    Laporkan
  • IT Service Desk Engineer

    Unit4 Jakarta, Dki Jakarta

    Company Description We have a fantastic opportunity within Unit4 for a Service Desk Engineer to join at our office in Jakarta. The role is carried out in...
    6 hari yang lalu dalam Grabjobs

    Laporkan
  • IT Help Desk (Japanese Speaker)

    Talent Insider Daerah Khusus Ibukota Jakarta, Dki Jakarta

    About the job IT Help Desk (Japanese Speaker) Talent Insider is an upcoming HR Consultancy Service, founded in 2021. Our clients have been some of the...
    2 hari yang lalu dalam Whatjobs

    Laporkan
  • Help Desk

    Danamas Insan Kreasi Andalan Jakarta Timur, Dki Jakarta

    Tim Helpdesk bertanggung jawab dalam hal permasalahan teknis yang diajukan pelanggan atau pengguna, serta memberikan solusi yang baik. Untuk itu menjadi seorang
    16 hari yang lalu dalam Pintarnya

    Laporkan
  • Information Technology Help Desk

    Tera Logistic Indonesia Daerah Khusus Ibukota Jakarta, Dki Jakarta

    Direct message the job poster from PT Tera Logistic IndonesiaHiring | Recruitment | Talent Acquisition | Training | People Development | Talent Management | Per
    25 hari yang lalu dalam Whatjobs

    Laporkan
  • HR System Helpdesk Staff (Project Based)

    bussan auto finance Daerah Khusus Ibukota Jakarta, Dki Jakarta

    Lamaran kamu akan mencakup pertanyaan-pertanyaan berikut: Which of the following types of qualifications do you have? What's your expected monthly basic salary?
    2 hari yang lalu dalam Whatjobs

    Laporkan
  • IT Helpdesk Staff

    Duta Generasi Mandiri Kota, Jakarta Barat, Dki Jakarta

    PT Duta Generasi Mandiri IT Helpdesk Staff. GRATIKA PT Duta Generasi Mandiri. Jakarta, Daerah Khusus Ibukota Jakarta. Melalui LinkedIn 3 hari yang lalu Rp 5,3 j
    2 hari yang lalu dalam Pintarnya

    Laporkan
  • Helpdesk Officer

    Sarana Menara Nusantara Jakarta Raya, Dki Jakarta

    Job Responsibility Helpdesk Officer Location Jakarta Raya: What Will You Do: Obtains client information by answering telephone calls and emails; interviewing cl
    2 hari yang lalu dalam Edajobs

    Laporkan
  • IT Helpdesk (Great Eastern General Insurance Indonesia)

    GREAT EASTERN Daerah Khusus Ibukota Jakarta, Dki Jakarta

    IT Helpdesk (Great Eastern General Insurance Indonesia) Responsibilities: Month End and Year End ClosingDeliver reliable services to the end userUser Access Man
    2 hari yang lalu dalam Whatjobs

    Laporkan
  • IT Helpdesk

    Adi Data Informatika Jakarta Barat, Dki Jakarta

    Deskripsi Pekerjaan Melakukan Analisa terhadap issue yang masuk Melakukan penyelesaian yang tepat terhadap seluruh issue yang masuk Melakukan eskalasi terhadap
    30+ hari yang lalu dalam Kalibrr

    Laporkan
  • HelpDesk

    Danamas Insan Kreasi Andalan (DIKA) Jakarta Utara, Dki Jakarta

    -Minimal pendidikan D3. Memiliki pengalaman bidang call center/helpdesk/customer service. Mahir menggunakan excel & outlook. Good Grooming & belum menikah. Bisa
    27 hari yang lalu dalam Pintarnya

    Laporkan
  • IT Helpdesk

    Prima Vista Solusi Jakarta Selatan, Dki Jakarta

    Assist the operational team (helpdesk) in overcoming problems that cannot be resolved such as problems from merchants that are not related to hardware issues, a
    30+ hari yang lalu dalam Kalibrr

    Laporkan
  • IT Helpdesk Supervisor

    Midplaza Holding Jakarta, Dki Jakarta

    ...Certifications from ITIL Foundation (IT Service Management Basics) and Microsoft for Windows-heavy setups, e... MCSA or Azure Fundamentals will be plus points.
    28 hari yang lalu dalam Grabjobs

    Laporkan

Beritahukan iklan baru