39 lowongan pekerjaan call center staff
26-39 dari 39 pekerjaan
- Call Center Staff
- Communication Analyst 671
- Communication Assistant 559
- Communication Consultant 715
- Communication Specialist 11
- Customer Service Officer 765
- Customer Service Supervisor 702
- Customer Support Staff 365
- Receptionist 45
- Relationships Manager 1,989
- Service Manager 21
- Bali 1
- Banten 3
- Daerah Istimewa Yogyakarta 2
- Dki Jakarta 17
- Jawa Barat 1
- Jawa Tengah 2
- Jawa Timur 1
- Kalimantan Timur 2
- bussan auto finance 1
- Pekarja lepas
- Sarjana
- Sementara
- Sukarela
- Tetap 9
- Paruh Waktu
- Purna Waktu 8
- Kemarin 7
- Minggu ini 23
-
Bilingual Spanish Recruiter
baru Mass Markets Arus, Papua Barat
...possess strong interpersonal skills, fluency in both English and Spanish, and a passion for connecting top talent with meaningful opportunities. Prior call...
1 hari yang lalu dalam WhatjobsLaporkan -
Absence Customer Experience Specialist - Arkansas
baru .css-1baulvz{display:inline-block;} Arus, Papua Barat
...Center experience preferred. Employee benefits administration and/or FMLA administration a plus. Exceptional communication and organization skills, with...
11 jam 43 menit yang lalu dalam WhatjobsLaporkan -
Telemarketing Staff
PELANGI FORTUNA GLOBAL Tangerang, Banten
Kualifikasi: Pria/wanita. Usia maks. 32thn. Pendidikan min. S1. Berpengalaman dibidang telemarketing. Sudah vaksin. Terbiasa bekerja dengan target. Wajib memili
24 hari yang lalu dalam PintarnyaLaporkan -
Customer Care Staff
Rentokil Initial Jakarta, Dki Jakarta
...pengalaman telemarketing / call center / customer care minimal 1 tahun Bersedia penempatan di Cilandak, Jakarta Gaji pokok BPJS Kesehatan & Ketenagakerjaan
23 hari yang lalu dalam GrabjobsLaporkan -
Republican Fundraising Representative
baru Mass Markets Arus, Papua Barat
...clients. With a commitment to excellence and a focus on innovation, we have established ourselves as a trusted partner in the industry. We are looking for call...
1 hari yang lalu dalam WhatjobsLaporkan -
Telemarketer
baru Web.com Group Daerah Khusus Ibukota Jakarta, Dki Jakarta
...US. A diverse group of passionate and ambitious professionals who enjoy a supportive, fun, and open work environment. Our Sitebeat team in Jakarta has 14 staff...
19 jam 4 menit yang lalu dalam WhatjobsLaporkan -
Staff Telemarketing
TUNAS KARYA INDOTAMA Kota, Jakarta Barat, Dki Jakarta
Mengolah database nasabah yang sudah disediakan oleh perusahaan. Melakukan panggilan keluar ke calon customer yang sudah disediakan. Melakukan KYC (Know Your Cu
30+ hari yang lalu dalam PintarnyaLaporkan -
Staff telemarketing
Mandiri Andalan Utama Balikpapan, Kalimantan Timur
1. Menawarkan dan menjual produk multifinance di CIMB Niaga Finance 2. Menawarkan top up pinjaman di CIMB Niaga Finance 3. Menawarkan produk kepada nasabah ETB
19 hari yang lalu dalam PintarnyaLaporkan -
Staff Telemarketing Perbankan
Srikandi Inti Prakarsa Tangerang Selatan, Banten
Berkomunikasi dengan nasabah melalui telepon. Menawarkan produk kepada nasabah-nasabah yang sudah disediakan oleh perusahaan. Melakukan follow up kepada pelangg
26 hari yang lalu dalam PintarnyaLaporkan -
Customer Intake Specialist (M-F)
Five Star Call Centers Jakarta, Dki Jakarta
...to join a supportive, forward-thinking team where your customer service skills make a real impact in the insurance industry. Not your ordinary call centerᵀᴹ
23 hari yang lalu dalam GrabjobsLaporkan -
Staff Telemarketing Balikpapan
Mandiri Andalan Utama Balikpapan, Kalimantan Timur
1. Menawarkan dan menjual produk multifinance di CIMB Niaga Finance seperti top up pinjaman 2. Menawarkan produk kepada nasabah ETB (Existing To Bank) maupun NT
17 hari yang lalu dalam PintarnyaLaporkan -
Staff telemarketing denpasar
Mandiri Andalan Utama Denpasar, Bali
1. Menawarkan dan menjual produk multifinance di CIMB Niaga Finance seperti top up pinjaman 2. Menawarkan produk kepada nasabah ETB (Existing To Bank) maupun NT
17 hari yang lalu dalam PintarnyaLaporkan -
Telemarketing Borrower Team Leader
Indodana Jakarta, Dki Jakarta
...meaningful analysis Strong problem solving skills and ability identify root causes Working knowledge of medium-large operations in fintech or bank call center
9 hari yang lalu dalam GrabjobsLaporkan -
Associate Customer Experience Specialist (Canada)
First Advantage Jakarta, Dki Jakarta
...center technology, and communication tools like Outlook/Teams. Adherence to a strict schedule is required to meet customer needs. Managing Customer...
9 hari yang lalu dalam GrabjobsLaporkan
Beritahukan iklan baru